Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları İle E-Sadakat Arasındaki İlişkide Markaya Yönelik Tutumun Rolü
(2017)
Sosyal medyanın işletmeler tarafından reklam aracı olarak kullanılması, hem işletmelere hem de tüketicilere büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Bu çalışmada da sosyal medya reklamlarına yönelik tüketici algıları ile e-sadakat ...
2000-2011 Yılları arasında tüketicilerin mobil reklamlara olan tutumlarını incelemeye yönelik yapılan araştırmalar
(2013)
Mobil telefon teknolojisindeki değişim ve mobil telefonların kullanımındaki hızlı artış, hem pazarlamacılar ve reklamcılar için, hem de araştırmacılar için tüketicilere ulaşmada yeni bir alan yaratmıştır. Bu nedenle, mobil ...
Bilgi Yetkinliğinin Lojistik Performans Üzerindeki Etkileri
(2020)
İşletmeler kendilerine maliyet yükü getirecek nakliye, bilgi teknolojileri gibi faaliyet vehizmetleri, genel olarak kendilerine sunabilecek düzeyde olan başka işletmelerden dış kaynak kullanımı yolu ile satın alıp ...
Analyzing the effects of social impacts of events on satisfaction and loyalty
(Elsevier Ltd, 2017)
The purpose of this study is to examine the social impacts of events on participants’ satisfaction and whether loyalty is a result of this satisfaction when taking attendance to event into consideration. This study uses ...