Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAltınbaş, Nilay
dc.date.accessioned2021-06-08T11:39:30Z
dc.date.available2021-06-08T11:39:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11776/3893
dc.description.abstractBu çalışma kapsamında ahlak kavramı, önemi ve sosyal ilişkilerdeki önemi ele alınacaktır. Bu bağlamda ahlak ile birey ilişkisi, ahlak ile toplum ilişkisi, ahlaki gelişim teorileri, iş ahlakı, iş ahlakı teorileri ve iş ahlakına uygun olmayana davranış modelleri mercek altına alınacaktır. Çalışmanın üçüncü bölümünde ise mobbing olgusu ve tarihsel gelişiminin incelenmesi beklenmektedir. Bu kapsamda mobbing türleri, mobbing kavramına benzer kavramlar, süreç ve kademeleri, mobbing’e ortam oluşturan etkenler ile mobbing kavramında taraf olgusunun ele alınması beklenmektedir. Bölüm III kapsamında iş ahlakı ve mobbing ilişkilerinin işletme verimine etkileri incelenecek olup Bölüm IV kapsamında Türkiye’deki mobbing olgusu spesifik olarak incelenecektir.en_US
dc.description.abstractIn the first part of this study, the concept of morality, precaution, and the importance of social relations will be discussed. In this context, ethical and individual relations, moral and social relations, moral development theories, business ethics, business ethics theories and behavioral models that are not in line with business ethics will be examined. The third part of the study is expected to examine the mobbing phenomenon and its historical development. In this context, it is expected that mobbing types, concepts similar to mobbing concept, processes and stages, factors forming environment for mobbing and sides of mobbing concept. Part IV under ethics and yield is shown to be investigated in relation mobbing mobbing in Turkey will be examined specifically in Section Ven_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherNamık Kemal Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccessen_US
dc.subjectmobbingen_US
dc.subjectiş ahlakıen_US
dc.subjectahlak teorilerien_US
dc.subjectahlak-bireyen_US
dc.subjectbusiness ethicsen_US
dc.subjectmoral theoriesen_US
dc.subjectethics-individualen_US
dc.titleTürkiye’ de iş ahlakı ve mobbing uygulamalarıen_US
dc.title.alternativeBusiness Ethics and Practices of Mobbing in Turkeyen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çalışma İktisadı Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster