Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
LES OPINIONS DES ETUDIANTS SUR LE COURS « EVALUATION ET ADAPTATION DE MATERIELS PEDAGOGIQUES »
(Namık Kemal Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, 2015)
Eğitim fakültelerinin yabancı dil bölümlerinin öncelikli hedefi öğrencileri öğrenim gördükleri yabancı dili etkili bir şekilde öğretmeye hazırlamaktır. Bunun için de, öğrencilerin birçok kuramsal bilginin yanı sıra, bu ...
LE COMBAT DE L’INDIVIDU CONTRE L’HOMME DE MASSE DANS LA PIÈCE D’EUGÈNE IONESCO: RHINOCÉROS
(Namık Kemal Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, 2015)
Uyumsuz tiyatro akımının öncü yazarlarından Eugène Ionesco, oyunlarında varoluşun anlamsızlığını ve insanın kendisini gerçekleştiremeyişini grotesk ve simgesel bir anlatımla açımlar. Ionesco, yazınsal yaşamında önemli bir ...
POURQUOI LE PRIX NOBEL DE LITTERATURE A-T-IL ESSUYE DES CRITIQUES?
(Namık Kemal Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, 2015)
Nobel ödülleri de sinema ve müzik alanında verilen Oscar ve Grammy ödülleri gibi dünyanın en görkemli ödüllerinden olup her yıl kime ya da kimlere, dil, din, irk ayırt etmeksizin, verileceği dünya kamuoyu tarafından merakla ...
LA SYMBOLIQUE DU MIROIR ET LE MOI IRONIQUE DANS LA CHUTE DE CAMUS
(Namık Kemal Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, 2015)
Günümüze değin, Albert Camus’nün eserleri, sosyolojik, politik, varoluşçu, psikanalitik açılardan ve üslup bakımından defaaten incelenmiştir. Buna mukabil, ironi sanatı ve bu eleştirel üslubun beraberinde getirdiği kazanımlar ...
UNE LECTURE DRAMATIQUE POUR BAUDELAIRE XII Poésie symphonique V - Un essai empathique
(Namık Kemal Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, 2015)
Tuğrul İnal Kötülük Çiçekleri ve Paris Sıkıntısı’ndan hareketle Baudelaire felsefesinin temel ilkelerini bizzat kendi bulduğu Empati Yöntemi’yle irdelemeye devam ediyor. Empati Yöntemi’nin ilk bildirgesini Frankofoni’nin ...
REMEMORER UN PASSE OUBLIE PAR LE JEU DE L’ECRITURE DANS LE ROMAN DE SYLVIE GERMAIN INTITULE MAGNUS
(Namık Kemal Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, 2015)
Çağdaş bir yazar olan Sylvie Germain’in hayal evreninin bireysel deneyimleri ve okumaları sırasında belleğine kaydettiği bilgilerle dolu olduğu görülür. Bu bağlamda, evrenin bütününde var olan kötülük sorunsalını ortaya ...