Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKALENDER, Mert
dc.date.accessioned2018-04-24T11:43:37Z
dc.date.available2018-04-24T11:43:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11776/2595
dc.description.abstractBu çalışmada sosyal medyanın üniversite öğrencilerinin satın alma davranışları üzerindeki etkisini anlamak ve belirlemek amaçlanmıştır. Amaç doğrultusunda tarama araştırma modeli izlenerek, betimsel bir çalışma yapılmıştır. Çalışma içerisinde Türkiye'de son zamanlarda yapılan araştırmalar ve raporlar incelenmiş ve üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanımları, sosyal medyanın satın almaya etkisi ve bu grupların demografik özelliklerine ait bilgiler incelenmiş ve özetlenerek tablolaştırılmıştır. Çalışma sonucunda üniversite öğrencilerinin sosyal medyayı sıklıkla kullandıkları ve marka ve ürün satın alma ya da tercihlerinde sosyal medyanın etkili olabileceği şeklinde bir yargıya varılmıştır.en_US
dc.description.abstractIn this study, it was aimed to understand and find out the influence of social media on buying behavior of university students. According to aim, there was a descriptive study which followed descriptive survey method. The recent studies and reports from Turkey were investigated and informations about the usage habits of social media, the influence of social media on buying behavior and demographics of university students were analyzed and then concluded and tabulated. It was determined that university students used social media frequently and social media could influence product or brand preferences or buying decision based on study's result.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherNamık Kemal Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal medyaen_US
dc.subjectÜniversite öğrencilerien_US
dc.subjectSatın almaen_US
dc.titleSosyal medyanın üniversite öğrencilerinin satın alma davranışları üzerine etkisien_US
dc.title.alternativeThe impact of social media on purchasing behaviors of university studentsen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster