Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGündoğ, Metin
dc.date.accessioned2017-05-22T13:25:11Z
dc.date.available2017-05-22T13:25:11Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11776/1155
dc.description.abstractBu çalışmada; binek araçlarda kullanılan Çift Borulu Amortisörlerin çalışma yapıları, bileşenleri, valf tasarımları ile ilgili bilgi verilmiş ve sönümleme karakteristiğine etki eden parametreler göz önünde bulundurularak bir matematik model oluşturulmuştur. Bu model farklı sönümleme karakteristiğine sahip üç farklı amortisör ile karşılaştırılmıştır ve sonuçlar değerlendirilmiştir.en_US
dc.description.abstractIn this study, types, components, valve designs and operating structure of shock absorbers has been mentioned and a Mathematical modal was created traking into the paremeters affects on the damping force. This model was compared with three different absorbers having different damping characteristics and the results were evaluated.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherNamık Kemal Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÇift Borulu Amortisören_US
dc.subjectSupapen_US
dc.subjectMatematik Modelen_US
dc.subjectTwintube Shock Absorberen_US
dc.subjectValfsen_US
dc.subjectMathematical modalen_US
dc.titleBinek araçlarda kullanılan çift borulu amortisörlerin teknik açıdan incelenmesi, matematik modelin oluşturulması ve uygulanmasıen_US
dc.title.alternativeTeknical investigation, creation of matematical model and experimental validation of twin tube shock absorbersen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Fen Bilimleri Enstitüsü, Makine Mühendisliği Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster