Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorUzal, Gürcan
dc.contributor.authorErdem, Aytekin
dc.date.accessioned2022-05-11T14:47:39Z
dc.date.available2022-05-11T14:47:39Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1302-5600
dc.identifier.issn2791-7657
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/T1RJNE5UVTE
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11776/10532
dc.description.abstractDerleme türündeki bu incelemede; öncelikle bilgisayarın eğitimdeki önemi vurgulanarak, fen bilgisi/fizik öğretmenlerinin Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi/Fizik (BDFF) eğitimi ve öğretimi konusundaki eğilimleri yansıtılmaya çalışılmıştır. Ayrıca, öğrencilerin bilgisayara eğilimleri dikkate alınarak, bu olumlu tutumdan fen/fizik konularının öğretiminde bilgisayardan yararlanılabileceği düşüncesi ile derslerde veya ders dışında öğrencilerin, bilgisayarı diğer dersleri öğrenme amaçlı kullanmaları için yapılması gerekenler tartışılmış; okullarda BDFF öğretim ortamlarının düzenlenmesi gerekleri açıklanmıştır. Aynı zamanda BDFF öğretim materyalinin geliştirilmesi konusunda bilgi verilerek, bu materyalin kullanımı hakkında öğretmenlerin gereksinim duydukları hizmet içi eğitim seminer/çalıştay etkinlikleri saptanmaya çalışılmıştır. Böylece, BDFF öğretimi ile ilgili bazı kişisel düşünceler ortaya konarak, öğretmenlere ve araştırmacılara bu konuda destek olunması hedeşenmiştiren_US
dc.description.abstractIn this anthology type study; firstly, by means of making stress to the importance of computer on education, the tendencies of Science / Physics teachers on teaching and education of computer aided Science / Physics have been tried to be reflected. In addition, by being taken students’ tendencies for computer into consideration, considering the thought that this positive attitude may be benefited from computer in teaching Science / Physics subjects and as a result, the activities which will be held to use computer for learning other lessons with learning-aims; and the necessities of organizing “Computer Aided Science/Physics (CASP)” teaching facilities (atmosphere) at schools have been explained. At the same time, by being given information about the improvement of computer aided Science / Physics teaching materials, to be able to use this material, in-service education seminar/workshop activities for teachers’ necessities have been tried to be determined. In this way, some of the individual views deal with computer aided Science / Physics teaching have been brought up and to be able to support teachers and researchers in this subject has been aimed.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectÖzelen_US
dc.titleBilgisayar destekli fen bilgisi/fizik eğitimi: Öğretmenlerin genel eğilimleri ve gereksinimlerien_US
dc.title.alternativeScience/physics education aided by computer: Teachers' general tendencies and necessitiesen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofMilli Eğitimen_US
dc.departmentMeslek Yüksekokulları, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Elektronik ve Otomasyon Bölümüen_US
dc.identifier.volume38en_US
dc.identifier.issue183en_US
dc.identifier.startpage380en_US
dc.identifier.endpage390en_US
dc.institutionauthorUzal, Gürcan
dc.institutionauthorErdem, Aytekin
dc.identifier.trdizinidT1RJNE5UVTE/bilgen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster