Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorErtekin, İrfan
dc.contributor.authorIlgın, Hicran Özlem
dc.contributor.authorAtaman Yengin, Didem
dc.date.accessioned2022-05-11T14:47:06Z
dc.date.available2022-05-11T14:47:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2146-5193
dc.identifier.issn2146-5193
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpjMU5UWXlNZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11776/10435
dc.description.abstractBu çalışmada örgütsel iletişim kuramları detaylı bir şekilde ele alınarak irdelenmeye çalışılmıştır. Çalışmada, örgütsel iletişim kuramları arasında nasıl bir korelasyon ilişkisinin olduğunu ortaya koymak amaçlanmıştır. Çalışma ele alınırken, örgütsel iletişimin kuramcılarının, örgütsel iletişim algısını nasıl ele eldıkları göz önüne alınarak çalışma bu kapsamda detaylandırılmıştır. Çalışmada, örgütsel iletişim kuramları birbirleriyle karşılaştırılarak, örgütsel iletişimin nasıl bir konsepte oturduğu ortaya konulmuştur. Çalışma nitel bir çalışma olup karşılaştırma yönteminden yararlanılmıştır. Çalışma sonucunda tüm kuramlar açısından ele alındığında örgütsel iletişimin bir halkla ilişkiler faaliyeti olduğu, kurumların örgüt içi hedef kitle ve örgüt dışı hedef kitleler üzerinde etkinliğini artırmak için bu bakış açısıyla faaliyetlerini devam ettirdikleri sürece başarılı olabilecekleri sonucuna varılmıştıren_US
dc.description.abstractIn this study, theories of organizational communication are examined in detail. In the present study, it is intended to introduce what kind of a correlation exists among theories of organizational communication. While conducting the study, it is detailed by considering how organizational communication theorists approach to organizational communication perception. In the study, organizational communicationconcept is introduced by comparing the relevant theories. The study has a qualitative style and Comparison Method has been made use of. It was concluded that when approached in terms of all theories, organizational communication is an activity of human relations; and if organizations continue their activities with this perspective in order to increase efficiency in target groups both inside and outside the organizations, they can be successful.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDavranış Bilimlerien_US
dc.subjectİşen_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectKamu Yönetimien_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.titleÖrgütsel İletişim Kuramlarıen_US
dc.title.alternativeTheories Of Organizational Communicationen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.ispartofThe Turkish Online Journal of Design, Art and Communicationen_US
dc.departmentMeslek Yüksekokulları, Marmara Ereğlisi Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümüen_US
dc.identifier.volume8en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage297en_US
dc.identifier.endpage311en_US
dc.institutionauthorIlgın, Hicran Özlem
dc.identifier.trdizinidTWpjMU5UWXlNZz09en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster