Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
BAZI ÜZÜM ÇEŞİTLERİNİN RESVERATROL ve BİYOAKTİF ÖZELLİKLERİNE ÜRÜN ÖNLEME ve DEPOLAMANIN ETKİSİ
(Namık Kemal Üniversitesi, 2016)
Bu araştırma kapsamında, biyoaktif özellikler (toplam fenolik madde, antioksidan/antiradikal aktivite, toplam antosiyanin) ve resveratrol miktarları açısından, ülkemizde yetiştiriciliği yapılan şıralık-şaraplık veya sofralık ...
Bütünleşik pazarlama iletişimi elemanlarının şarap sektöründe uygulanması
(Namık Kemal Üniversitesi, 2008)
Araştırmanın amacı, tüketicilerin kırmızı ve beyaz şarap ile ilgili tercih ve satın alma davranışlarını belirlemektir. Bu nedenle tüketicilere yönelik, onların şaraba karşı ilgilerini ve şarap konusundaki bilgilerini, şarap ...
Türkiye'de şarap sektörü, firmaların sürdürülebilir rekabet gücü, pazarlama strarejileri ve tüketici eğilimleri
(Namık Kemal Üniversitesi, 2013)
Bu araştırmanın amacı, 'Türk ?arap Sektörünün' genel yapısını ve yakın gelecekte de potansiyel gelişmeleri değerlendirmektir. Araştırma bağ üreticileri, şarap işletmeleri ve şarap tüketicileri olmak üzere üç aşamada ...