Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Belediye çalışanlarının hizmet-içi eğitimlere ilişkin tutumları: Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi ve Teski örneği
(Namık Kemal Üniversitesi, 2019)
İnsan kaynakları yönetiminin başlıca sorumluluklarından biri hizmet içi eğitimleri düzenlemektir. Hizmet içi eğitimler, çalışanların işleri ile alakalı bilgi, beceri ve yeteneklerini artırmak amacıyla düzenlenmektedir. ...
PERAKENDE SEKTÖRÜNDE KURUMSAL İTİBAR VE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNiYETİ ÜZEİiNE ETİiLERİ: İSTANBUL’DA BİR UYGULAMA
(Namık Kemal Üniversitesi, 2015)
Perakendecilik Alışveriş Merkezlerinin (AVM) yaygınlaşması ile birlikte her geçen gün büyüyen bir sektör haline gelmektedir. Bu çalışmanın temel amacı, perakende sektöründe kurumsal itibar ve hizmet kalitesinin müşteri ...