Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Tüketicilerin Demografik Özelliklerinin Online Alışveriş Davranışları Üzerine Etkileri
(2015)
Bu çalışmanın amacı, öğretim elemanlarının demogra k özellikleri ile online alışveriş yapma sıklıkları ve harcama tutarları arasında bir ilişkinin olup olmadığının belirlenmesi ve öğretim elemanlarının demogra k özelliklerine ...
Trakya bölgesi'ndeki üniversitelerde görev yapan öğretim elemanlarının online alışverişten algıladıkları risk ve fayda üzerine bir araştırma
(2012)
İnternetin gelişmesiyle birlikte, giderek artan sayıda tüketici internet üzerinden çeşitli ürün veya hizmetler hakkında bilgi toplamakta ve satın almaktadır. Online alışveriş fiziksel alışveriş faaliyetleri yapmayı ...
Dışa Dönüklük ve Yeşil Reklama Yönelik Tutumların Yeşil Satın Alma Niyetine Etkisi
(2020)
Yeşil reklamcılığın amacı, tüketicileri bir şirketin ürün ve hizmetlerinin çevreselyönleri hakkında bilgilendirmek, çevre dostu markalar ve işletmeler için bilinç oluşturmakve yeşil ürünlere olan talebi teşvik etmektir. ...
Demografik Değişkenler Açısından Nostalji Eğilimini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
(2017)
Bu çalışma, Trakya Bölgesi İl Merkezlerindeki katılımcıların nostalji eğilimlerinin bazı demografik değişkenler (yaş, cinsiyet, medeni durum, eğitim düzeyi ve kişisel gelir) açısından farklılaşıp farklılaşmadığını tespit ...
The influence of openness to experience and nostalgia proneness on brand loyalty
(Emerald Group Publishing Ltd, 2018)
Purpose The purpose of this paper is to examine the joint effect of two composite characteristics -openness to experience (OE) and nostalgia proneness (NP) - on product involvement (PI) and whether brand loyalty (BL) is a ...
An Empirical Research on the Impact of the Perceptions of Female Employees About Corporate Social Responsibility on Their Organizational Commitment
(Springer-Verlag Singapore Pte Ltd, 2018)
[No Abstract Available]