Konu "Halkla İlişkiler" için TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
-
Architectural Discourse in Caricatures
(2018)Caricatures, which are kinds of written humor, become widespread.Primary features of caricatures are their striking structure, including thelanguage and characters of daily life, feeding from issues of daily life,featuring ... -
Halkla İlişkiler Perspektifinden Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri: Meslek Yüksekokulu Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
(2019)Yoğun rekabet ortamında şirketler sosyal bir amacı destekleme ihtiyacı duymaktadır. Böylelikle hedef kitlesi ile arasındabir ilişki kurma imkânı bulmaktadır. Günümüzde bireylerin toplumsal sorunlara duyarlı olması, ürün ... -
Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul'da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma
(2016)Perakendecilik Alışveriş Merkezlerinin (AVM) yaygınlaşması ile birlikte her geçen gün büyüyen bir sektör haline gelmek tedir. Bu çalışmanın temel amacı, perakende sektöründe kurumsal itibar ve hizmet kalitesinin müşteri ... -
Murâbıtlar Devleti Hükümdarı Ali B. Yûsuf B. Taşfîn Zamanında Devrin Nüfuzlu Fakihlerinin Fetvası İle İhyâu 'Ulûmi'd-Dîn'İn Yakılması
(2018)448 (1056) senesinde Kuzey Afrika’da kurulan Murâbıtlar Devleti,483 (1090) yılından itibaren Endülüs bölgesine de hâkim olmuş, 541’e(1147) kadar varlığını sürdürmüştür. Dînî gayelerle kurulan MurâbıtlarDevleti’nde, ... -
Örgütsel İletişim Kuramları
(2018)Bu çalışmada örgütsel iletişim kuramları detaylı bir şekilde ele alınarak irdelenmeye çalışılmıştır. Çalışmada, örgütsel iletişim kuramları arasında nasıl bir korelasyon ilişkisinin olduğunu ortaya koymak amaçlanmıştır. ... -
Relationship of Organizational Accountability Levels of Higher Education Institutions to Organizational Commitment and Organizational Trust Levels of the Academic Staff
(2018)Educational organizations are one of the most significant socialinstitutions of a society. Efficiency and administrative position of theeducational institutions in a society is associated with their coordinationin the ... -
Siyasi Mizah ve Y Kuşağı
(2018)İnsanları gülmeye yönelten bütün davranış ve söylemler mizaholarak değerlendirilmektedir. Mizahın birçok işlevleri bulunmaktadır.Bunlardan bir tanesi de güldürürken düşündürmesidir. Bu işlevi birçokalanda kendini gösterdiği ... -
Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tüketici Algıları İle E-Sadakat Arasındaki İlişkide Markaya Yönelik Tutumun Rolü
(2017)Sosyal medyanın işletmeler tarafından reklam aracı olarak kullanılması, hem işletmelere hem de tüketicilere büyük kolaylıklar sağlamaktadır. Bu çalışmada da sosyal medya reklamlarına yönelik tüketici algıları ile e-sadakat ...