Yazar "Duygun, Adnan" için listeleme
-
THE IMPACTS OF COMPLAINT SATISFACTION ON CORPORATE REPUTATION, NEGATIVE WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION INTENTION AND REPURCHASE INTENTION
Duygun, Adnan; Menteş, S. Ahmet (Namık Kemal Üniversitesi,İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2015)The purpose of this research is to develop and test a model to reveal the influence of complaint satisfaction on corporate reputation, negative word-of-mouth communication and repurchase intentions, and to examine the ... -
Kurumsal İtibar ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkileri: İstanbul'da Alışveriş Merkezlerinde Bir Araştırma
Duygun, Adnan; Menteş, Süleyman Ahmet (2016)Perakendecilik Alışveriş Merkezlerinin (AVM) yaygınlaşması ile birlikte her geçen gün büyüyen bir sektör haline gelmek tedir. Bu çalışmanın temel amacı, perakende sektöründe kurumsal itibar ve hizmet kalitesinin müşteri ... -
PERAKENDE SEKTÖRÜNDE KURUMSAL İTİBAR VE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNiYETİ ÜZEİiNE ETİiLERİ: İSTANBUL’DA BİR UYGULAMA
Duygun, Adnan (Namık Kemal Üniversitesi, 2015)Perakendecilik Alışveriş Merkezlerinin (AVM) yaygınlaşması ile birlikte her geçen gün büyüyen bir sektör haline gelmektedir. Bu çalışmanın temel amacı, perakende sektöründe kurumsal itibar ve hizmet kalitesinin müşteri ...